REKLAMA
Znaleziono 8030 wyników
firma
Pokaż firmę
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Wojdyła Business Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Park Wodny Katowice S.A.
firma
Pokaż firmę
Euro-Centrum Park Przemysłowy
firma
Pokaż firmę
Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Grupa Capital Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Atrium Park KTC Development
firma
Pokaż firmę
Dolnośląski Park Przemysłowo-Handlowy
firma
Pokaż firmę
Szumny Park Hotel & Restaurant
Polski rynek magazynowy zakończył 2021 rok ponad wszystkimi rekordami [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek magazynowy zakończył 2021 rok ponad wszystkimi rekordami [RAPORT]
Na rynku magazynowym wciąż rośnie zainteresowanie nowymi powierzchniami. Deweloperzy działają w coraz szybszym tempie, żeby odpowiadać na pojawiające się potrzeby. W efekcie po raz kolejny padły rekordy podaży i popytu, których siłą napędową był w największym stopniu e-commerce.
Develia pozyskała nowych najemców dla Sky Tower i Arkad Wrocławskichartykuł
Pokaż artykuł
Develia pozyskała nowych najemców dla Sky Tower i Arkad Wrocławskich
Dla należących do Develii wrocławskich nieruchomości komercyjnych rok 2021 był udany – zarówno Sky Tower i Arkady Wrocławskie, utrzymały wysokie odsetki wynajmowanych powierzchni.
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie
Gigant branży sportowej, Decathlon, zapowiedział otwarcie pierwszego w Polsce sklepu w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel. Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich, jak centrum Warszawy, marek luksusowych.
B&B Hotels rozwija sieć w Polsce i szuka lokalizacji przy centrach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
B&B Hotels rozwija sieć w Polsce i szuka lokalizacji przy centrach handlowych
10 października otwarto B&B HOTEL Piotrków Trybunalski. To jeden z czterech hoteli, które w tym roku powiększyły szeregi sieci B&B HOTELS w naszym kraju. Kolejne B&B HOTELE mają powstawać także przy centrach i galeriach handlowych.
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.
Multibrandowy sklep sportowy online Sportano otwiera w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Multibrandowy sklep sportowy online Sportano otwiera w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Sportano.pl, innowacyjny multibrandowy sklep sportowy online, otwiera zaawansowany technologicznie stacjonarny sklep w największym warszawskim retail parku Homepark Targówek. Podpisana w grudniu 2021 roku umowa obejmuje powierzchnię handlową równą niemal 2500 mkw. oraz powierzchnie zewnętrzne.
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsce
Według JLL rynek handlowy w Polsce w dalszym ciągu rośnie – w 2023 r. zasoby powiększyły się o ponad 560 000 metrów kwadratowych, co oznacza 14% wzrost w porównaniu z 2022 r. i 8% w skali pięcioletniej średniej.
Park Jagodnoinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Jagodno
Wrocław, Krzyki, Konduktorska
Park Medykówinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Medyków
Katowice, Panewniki, Medyków 34
Promenada Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Promenada Park
Mrągowo, Giżycka
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
REKLAMA